Sunny beach

För några månader sen gick det något ajabaja-program där dom berättade om hur det gick till i Sunny beach. Helt galet sa dom. Folk festar, super och kn***ar som att ingen morgondag fanns.
Sanca och jag ringde upp varann ungefär samtidigt och sa "DIT VILL JAG!". Ja, kanske inte för att kn***a då då, eftersom jag satsar på att bli oskuld på nytt. Men Sanca, jag och Sunny beachs uteliv skulle inte kunna bli annat än fabulous.
Var jag vill komma med detta är att jag just nu skulle kunna vara i just Sunny beach, och jag skulle kunna stanna där i några månader och jobba i någon bar. Skitkul skulle jag kunna ha.
Istället sitter jag här framför datorn i Åstorp. Och det är ju kul det. Ungefär lika kul som att råka ramla ut från balkongen och bryta alla ben i kroppen så att man måste ligga i gipsvagga över hela sommaren.

Livet leker.


Kommentarer
Postat av: Micke

Åk till Sunny Beach då är min starka rekommendation... What´s to loose!?

2010-06-03 @ 16:24:00
Postat av: Mutti von Prutti

Med tanke på din "Svullo" blogg så rekommenderar jag INTE att du åker någonstans där det finns för mycket alkohol! Jag menar då inte att jag tycker att man behöver en satellit utan det var du.

Puss

2010-06-03 @ 17:06:08

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0