Överdriv


Ni vet dom där barnen. Jordan och Leon. Jag passade dom för en liten stund sen.
Jordan satt i vanlig ordning och spelade dator medan Leon och jag tittade på barnprogam i soffan, när Leon frågade om han fick se min mage.

Linn: Va? Vill du se min mage?
Leon: Ja-a.

Flubber välls fram.

Leon: Vilken fin mage!
Linn: Tycker du?
Leon: Mmm..

Så fort Leon vänder huvudet mot tv:n smygs Flubber in under tröjan igen.

Leon: Jag se din mage igen?

Jag lyfter motvilligt på tröjan igen.

Leon: WOW!

Ja jo, jag vet att den är en aning större än den borde vara. Men överdriv liksom. Gör det för all del.


Nej men om man skulle luta sej tillbaka och fläska i sej en påse Polly kanske.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0