Om att nästan vara en mördare

Jag fastnade totalt med den här jävla headern inatt. Javisst. Kom väl i säng vid fyra eller så. Somnade vid fem.
Igår var jag med Fredrik på akuten för han bölade (grät på skånska) om att han hade ont i sitt ben. Akuten kunde inte göra något åt hans problem just då, utan han skulle komma tillbaka idag vid nio.
Fredrik, som för övrigt är 31 år gammal, kunde för allt i världen inte åka in själv utan sin kvinna. Det gick inte ens att jag skulle följa med. Nej nej för fan, det måste vara hans Jessica som följer med på sånahär farliga äventyr.
Fredrik och Jessica är Jordan och Leons föräldrar. Och nu kan ni kanske själv räkna ut att jag var den som snällt fick rulla ur sängen i morse för att sitta barnvakt.
Det skulle kunna vara så att jag har ett smärre problem med morgonhumör ibland. Och det kan vara så att om Fredrik vill så kan Fredrik vara den mest irriterande människan i denna världen.
När han ringde första gången klockan tio i åtta hade jag först en liten önskan om att jag skulle halka i duschen och bryta nacken. När han ringde andra gången för att skrika HEJ LINN i mitt öra, och kolla om jag hade kommit upp ur sängen började viljan om att istället mörda Fredrik växa. När han för tredje gången ringde och jag svarade "jag kommer, sluta störa dej", och hans svar på detta var "men jag ville bara sjunga för dej", ja då var det bestämt. Fredrik skulle dö.
Vad jag vill ha sagt med detta är att ni ska vara glada att jag över huvudtaget är här för att uppdatera, och att jag inte sitter inspärrad på någon psykavdelning i närheten.




Jessica med bihang.



Kommentarer
Postat av: fedde o jessica

moahahahahaha !

2010-06-17 @ 22:13:52

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0