Nu är det sommar, nu är det sol


Nu är det en massa äckliga insekter överallt.
När jag vaknade tänkte jag att det skulle väl vara lite trevligt att lägga sej här utanför och läsa en liten bok i solen. Direkt blev det jobbigt när jag började plocka på mej behövligheter som filt, kuddar, bok, hund, vatten och halva lägenheten. Men det lönade ju sej när jag väl kom ner och la mej där. Skönt att gassa i solen en stund liksom.
Ja, tills dom började attackera då alltså. Dom äckliga svinen. Hela jävla gräsmattan var invaderad av anabolaskalbaggar. Och inte fick jag plats där. Nej nej, väck med den där valen som ligger där.  Jag som ju är rädd för allt som går att vara rädd för, var ganska duktig ändå och gjorde vad jag kunde för att ignorera dom.
Till en bestämde sej för att sätta sej på mej. I ren panik satte jag mej upp för att inse att en vidrig jävla spindel hade bosatt sej på mitt ben.
Jag lät dom asen vinna, och med en tår på kinden samlade jag ihop mitt pick och pack och gick in igen. Hejdå solbränna.

Jävla djurjävel!



Kommentarer
Postat av: Sanca

Jag hade dött!!!

2010-06-04 @ 15:47:27
URL: http://casaamore.weebly.com/
Postat av: Himmel unt Pannkaka!

Usch! Skalbaggar och spindlar är bland det värsta jag vet. Så jävla äckliga!

2010-06-04 @ 19:26:47
URL: http://himmeluntpannkaka.blogspot.com
Postat av: Lisa

hahaha ja jag såg dej när jag gick från Lidl idag måste ha varit du som låg på gräset med "korven" ;( jag menar Biffen.... :) synd bara att jag inte såg dej vifta hihi ha det bra kram lisa

2010-06-04 @ 23:31:53

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0