Heil nykterheten


Nykterhet i all sin ära, men herre min skapare vad tråkigt det är när telefonen plingar halva kvällen och jag svarar med att "ne-ej, jag sitter hemma jag, och tittar på film på datorn".
Jodå, jag har alltså suttit (eller ja legat, varför anstränga muskler när man inte behöver?) hemma och tittat på filmen med dom absolut mest svåruttalade namnen genom alla tider. Ja, Alice i underlandet alltså. Bra skit det där faktiskt.
Såg också säsongsavslutningen av Greys. Och det är ju en jävla tur att man inte är deprimerad, annars hade det nog varit lätt hänt att man råkade snubbla ner från en stol med en snara runt halsen. Känner man att man behöver tömma tårkanalerna någon gång är ju Greys ett bra alternativ faktiskt.
However, jag förstår att många av er är på fest idag. Och skitfulla är ni säkert. Vänligen ring mej imorgon när ni vaknar, så ska jag gladeligen skratta er i örat.


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha, ja det är ju gött att slippa vara bakis =)

2010-06-12 @ 11:31:13
URL: http://spiderchick.nu

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0