Guten tag

Ich heisse Linn. Ich wohne in Åstorp. Ich bin swanzig jahre alt.

Ja det är ungefär det jag har med mej i kunskapsbagaget från tyskalektionerna i högstadiet.

Hur fan mår ni egentligen? Jo tack bra här. Varför jag inte har bloggat? Mjo det var så att jag dog. True story! Jag har varit död i flera veckor. Men nu lever jag, så det är ingen fara med det.
Annars har jag inte så himla mycket nytt att dela med mej av. Jag är fortfarande fet. Hundet är fortfarande dum i huvudet. Han har för den delen också gått och blivit fet. Så idag tänkte jag sätta honom på äta lite mindre-diet. Han fick alltså en mindre matdos i morse. Sen skämtade jag mej själv och trodde att han skulle gå med på det. När jag kom hem hade han serverat sej själv ett halvt paket salta kex. Jadå. Så nu inväntar jag diarréfesten som jag antar anländer inom några timmars tid.
Jag har gått och blivit med jobb också ja. Tänkte lägga upp en bild så ska ni få gissa var jag jobbar och vad jag gör på jobbet. Den som gissar rätt först får ett jättebra hemligt pris.


Må bäste man vinna!

Kommentarer
Postat av: hoping to get fired soon

jag e osså fet

2010-08-17 @ 23:20:54
URL: http://fettagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa du, det var inte lätt.

2010-08-17 @ 23:22:48
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet

2010-08-18 @ 19:14:50
Postat av: Linn

Tack tack.

2010-08-18 @ 22:56:49
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0