Nybörjarnas afton

Ja det är väl ungefär så man kan namnsätta denna dag, Valborg.
Ikväll ska alla fjortisar dricka hembränt och smuggelöl. Sen ska dom kravla runt i vattenpölar och gråta om att dom är fula och äckliga och att ingen tycker om dom.
Ungefär så. Tror jag.
Ja.. Dom då. Och jag då.
Förhoppningsvis skippar jag vattenpölar och att gråta om att ingen tycker om mej, men man kan ju aldrig veta liksom.
Jag har inte firat Valborg på många många år, men idag slår Wolf på stort och bjuder på fest. Tack för det Wolf.
Med det vill jag säga är att vi hörs på söndag. Möjligtvis allra tidigast imorgon, sen kväll. Om jag överhuvudtaget överlever en bakfylla till.

Ha nu en förträfflig afton. Var snälla mot barnen som kryper på marken, och gör inget som inte jag skulle göra.



Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0