Fortfarande bakis?

Nej vill jag inte påstå.
Men ni är faktiskt lika inaktiva som jag är på helgerna. Min helgstatistik ser ut ungefär som Moderaternas statistik gjorde ett år efter dom tagit över makten.

Hur som, det var ju fest i fredags. Födelsedagsfest.
Man skulle kunna tro att det inte blev speciellt mycket fylle för mej, eftersom jag några dagar innan frågade vad jag skulle ta med mej.
Ingenting! Fick jag till svar.
När alla andra dundrade in med öl, sprit och cider i mängder som bara bönder klarar att hälla i sej, så blev jag lite orolig och undrade varför.
Födelsedagsgrisen hade missuppfattat mej och trott jag menade presenter.
Så ingen sprit för Linn.

Ändå hittade jag den här bilden på Fejjan.


Jag borde tacka för all dricka, men å andra sidan..... Vem skulle annars dansa på stolar och bord och underhålla till den milda grad att hon vaknade med nackspärr dagen efter?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA du är bra du men tänk att jag va nykter när jag dansade med snus i hela munnen =) lol va roliga vi är;)

2009-09-06 @ 22:40:00

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0