118 100 har stenkoll

Jag vet inte om jag har sagt det innan, men jag har en massa konstigheter för mej. Massa! Konstigheter!
Det var visserligen värre förr. 
Till exempel kunde jag tänka förbjudna tankar, nej inte snusktankar, utan hemska tankar, att hemska saker skulle hände mej eller mina nära. Då tyckte jag det var en bra idé att förebygga detta genom satt knacka i trä. Och i huvudet på mej själv. Tre gånger i trä, spotta tre gånger, tre gånger i mitt eget huvud, spotta tre gånger till, knacka tre sista gånger i trä och avsluta med tre sista spottningar.
Ja ni förstår ju själv.
Detta är bara ett exempel på alla semiretarderade saker jag har haft för mej i livet.
Nu har jag lyckligtvis lyckats skaka av mej dom flesta av dom där sakerna, men en sak kommer jag nog aldrig bli av med. Och det är att om jag inte kommer på ett namn på en låt eller något, så går min hjärna bananas och jag KAN INTE släppa det förrän jag tagit reda på svaret.
Igår pratade jag i telefon med Sassa och Sanca, och någon av dom nämnde namnen Kasper, Jesper och Jonatan.
Jag visste att det var något från när man var liten. En saga, en låt eller något liknande. Tandtroll sa Sassa. Men den lätta gick jag inte på.
Google är ett väldigt bra alternativ när man har det lilla felet jag har i min hjärna, men när datorn är avstängd får man ta till det som finns. Så jag slängde iväg ett sms till 118 100. Dom som kan svara på allt ni vet.

Frågan löd: Vilka är Kasper, Jesper och Jonatan?

Svaret jag fick var: 118 100 tror att Kasper, Jesper och Jonatan är tre killar som i hemlighet utövar en hemlig religion i Jespers garage. Deras täckmantel är låtsasbandet "The C Dubble-Jay".

Ja men ok, då vet jag.

För övrigt blev jag tvungen att starta datorn igen och Youtubea.

Kasper, Jesper och Jonatan var ju såklart tre rövare i Kamomilla stad.



 

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag är lika dan. Nästa gång du får ett sånt huvudbry, messa mig, så löser vi tillsammans! :)

2009-09-24 @ 13:54:08
Postat av: Anonym

Ha, ha, är det sant!!! Svarade dom så? Helt underbart!

2009-09-24 @ 19:03:39
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

- Vad tycker du om silikon?

- Vilket av de 4a korten gillar du mest?

- Behöver du en ny bloggdesign?



KIKA IN MIN BLOGG KÄRA DU OM DU VILL SVARA PÅ NÅN FRÅGA! :] ♥

---> http://akolan90.blogg.se

2009-09-24 @ 19:15:03
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: annica

lol du kunde ju ringt mig hahaha

2009-09-24 @ 21:57:45
Postat av: sassa

HAHHAHAHA men ja DÖR!!! fatta så sjukt!



imorrn kväll ska vi forska i nåt annat fröken..



typ sveriges största fotbollsplan

2009-09-25 @ 01:05:09

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0