Put your foot in your mouth

Nu har jag legat i sängen och försökt sova i en och en halv timme. Utan vidare framgång.
Gick upp nu för att ta några bloss, och känner att jag kan ju dela med mej av något roligt som hände idag.

När man som jag, jobbar med service, är det nästan en oskriven regel att dra torra och urvridna skämt med gäster och kunder i tid och otid.
Till exempel om en öl skummar över så måste man ju ta till något klämkäckt som att det var en skum öl. Eller om en gäst slår sönder ett glas så var det ju självklart inget bra glas.
Om kunden/gästen är en man som tycker att det han ska betala för är dyrt, så kan man ju slänga in ett: Ja du vet, man är ju kvinna. Eller: Ja, vi kvinnor och pengar du vet.
Innan idag jobbade jag på Sju elva med Jossan och in kom en man. Han tyckte självklart att det han skulle betala var alltför dyrt och Jossan körde en ny variant av sistnämnda torrskämt.

Ja, vi kvinnor är ju bra på att suga ut allt.

Sjukt bra!

Godnatt




För övrig sjukt äcklig bild, och jag tänker aldrig mer titta på den.


Kommentarer
Postat av: Sanca

hahaha... och ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ vad äcklig bild!!!

2009-05-29 @ 12:15:03
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0