Nu

När jag började blogga var jag ganska flitig med att läsa en väldans massa bloggar. Detta fenomen har minskat något och nu har jag kanske två händer fulla med bloggar som jag läser varje dag.
Hur som. Då i början va detvarintejagdetvarsossarna en av mina absoluta favoriter, och plötsligt bestämde hon sej för att sluta skriva.
Otroligt tråkigt!
Men! Här om dagen förstår ni, då hittade jag en ny blogg, och insåg ganska så omedelbart att det var DVIJDVS som var tillbaka.
Willkommen back, säger jag!

Idag ger hon sina läsare en chans att försöka ta fram mindre, men bra bloggar, och man får då "nominera" sej själv eller andra.
Självklart nämnde jag min egen lilla pärla, och detta betyder ju att jag måste ta tag i det här, leverera liksom.

Så.. I´m back, bitches!


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0