Nu jäklar bajsas det inlägg här

Jag hörde nyss en snutt på en gammal låt. Ni vet den där "Hands up! Baby, hands up! Give me your bla bla bla".
Jag påminns om en av dom absolut roligaste stunderna i mitt liv.
Förr i världen när man inte brydde sej speciellt mycket om något, brukade min körkortslösa vän Fredrik köra oss lite här och var på kvällarna.
Just denna kvällen skulle vi nog inte speciellt långt egentligen, men vi var iallafall ute och rallade.
Bakom oss börjar det plötsligt blinka ett blått ljus och vi inser att herr polisman vill prata med oss om något.
Fredrik blir aningen nervös och kör skakandes in till sidan av vägen. Vi andra spände lite diskret fast våra bälten och inväntade vårt öde.
När poliserna öppnar dörrarna och kliver ur sin bil händer något med vår chaufför. Han verkar tro att vi är med i en actionfilm och rullar plötsligt ner fönstret för att sakta sticka ut sina händer.
Vi andra totalt bryter ihop och jag gråter av av skratt under hela tiden som polisen frågar ut oss.
Ja, jag kan göra dumma saker, men Fredrik borde få en pokal för det här. Iallafall någon sorts pris.


Kommentarer
Postat av: Körkortslösa Fredrik

Du är en mycket rolig kvinna Linn "sko kiss" backström

2009-05-17 @ 17:48:10
Postat av: Körkortslösa Fredrik

Du är en mycket rolig kvinna Linn "sko kiss" B********

2009-05-17 @ 21:18:05
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0