Viktiga val i livet

Ja, sen jag började träffa han som jag nu kallar min pojkvän, har jag fått göra massor av viktiga livsval.
Här om dagen fick ni ett smakprov då jag fick välja mellan att suga på hans tår eller slicka min hund i röven.

Innan idag beklagade jag mej över min otroligt usla ekonomi.
Jag sa något i stil med att jag önskar att man hade så lite moral och att man tyckte om sej själv så lite att man klarade av att sälja sin kropp.
Då var det dags igen.

Mathias: Om du fick välja mellan att sälja mej eller att sälja dej själv, vad skulle du välja?
Linn: Men..
Mathias: Ja, säg nu.
Linn: Men jag kan inte välja.
Mathias: Vi säger att om du skulle välja mej så skulle du sälja mej till två skitsnygga fotomodeller och du måste titta på.
Linn: AMEN!
Mathias: Ja ok, du skulle sälja dej själv till Chippendale-killar då.

Kommer jag sluta på psyket?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha...

2009-03-14 @ 01:00:22
Postat av: Sanca

ASG! Jag finns här och stöttar i dina svåra val gumman. Du väljer att sälja mig till Chippendales killarna istället! Enkelt va? Tur jag finns!

2009-03-14 @ 11:49:30
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Linn

Haha! Du är fan en riktig kompis du, Sandra!

2009-03-14 @ 14:43:53
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0