Upp och ner och extrajobb

Varför uppdaterar jag så kasst, undrar ni.
Mycket är upp och ner, dessutom ringde Ams mej i torsdags och hade ett nytt extrajobb till mej.
Ni får helt enkelt nöja er med det som förklaring.
Ja, 34763094863 extrajobb is tha shit..

Har jobbat röven av mej i tre dagar. Skönt? Ja!

Sen måste jag säga att jag trodde jag hade bättre vänner än såhär.
Ni som känner mej borde veta att jag är ganska förvirrad, och hur i helskotta skulle jag kunna veta att man skulle ställa om klockan inatt? Va? DOM BORDE SAGT TILL MEJ!

Ja, om dom hade gjort det så kanske min morgon (förmiddag?) inte hade sett ut som den gjorde.

Jag vaknade av klockan, gick in och duschade, gick ut med hunden.
Tyckte det var skönt att jag hade lite tid över och satte igång datorn.
Tittade på klockan.
Vadå 11.53????
Kollade mobilen.
10.53..
Pustade ut.
Funderade på varför klockorna mina inte var synkade.
Poletten trillade ner.
Ringde Sanca.

-Förlåt att jag väcker dej, men skulle man ställa om klockan inatt?

Det skulle man visst.
Skit!
Helvete!

Sen fick jag vara så vänlig att ringa min nya chef och låta honom förstå att jag inte har alla indianerna i kanoten så att säga.
Va? Om han skrattade halvt ihjäl sej åt mej och sa att jag måste ha koll på saker och ting.
Ja, det kan man väl kanske påstå.
Om jag skämdes?
Svar: JA!!



Kommentarer
Postat av: sassa

haha jaa men de vet ja att du gör =) toka :D ajm knåååw

2009-03-30 @ 01:11:22
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: Erika

Hahahahaa t.o.m jag fick veta och andrade.. hahaha du e otrolig! hahah

2009-03-31 @ 08:16:47
URL: http://eralhe.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0