Tristess

Ja alltså, jag kan ju verkligen det här nu.
Att ligga på soffan och stirra på mina väggar har jag lärt mej nu och JAG KAN DET!
Jovisst, jag går ju den där kursen som jag inte fattar vad den går ut på, men i ärlighetens namn så är det så tidigt på dagen, att när jag vilat och klockan börjar närma sej 18.00 så har jag redan glömt att jag var där.
Så imorgon ska jag då på arbetsintervju.
Ska jag vara ärlig så känns det faktiskt som att jobbet redan är mitt. Det är bara lön och så som ska sitta som handajävlen i handsken, så är vi igång.
Ska jag då avslöja vad det är för jobb, undrar ni.
Nope, ni får vänta.
Får jag det, så lovar jag att berätta vad det är.
Det skulle iallafall sitta fin fint i CV:t, den lilla moröttan kan jag ju ge er.


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0