Hur mår grisen?

Ja, jag har legat lite lågt med det här att berätta om grisen.
Mest för att han inte mår speciellt bra sen hans sexualitet uppdagades.
Men för att ni inte ska oroa er allt för mycket, så kommer här en liten uppdatering.

Jag hittade en hundleksaksgrispsykolog i trakterna och där har han nu spenderat en hel del tid.


Vad jag inte hade räknat med var att Biffen inte heller mådde speciellt bra.
Avundsjuka för att grisen fick så mycket uppmärksamhet helt plötsligt eller det faktum att han är schitzofren (enligt Mathias)? Jag låter anledningen vara osagd, men han uttryckte tydligt att han också behövde prata med någon.

Så så fick det bli.



Jag lovar att ta väl hand om mina djur i framtiden och så fort dom mår lite bättre ska jag berätta lite mer om oss och vår vardag.

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaha neeeej naaaaaaw !!!!!!!! sååå sött!!!

2009-03-24 @ 19:59:05
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Sanca

Hahahaha.. så söt han är där!!

2009-03-26 @ 18:14:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0