Helgen

Den var ju lite crazy kan man säga.
Jag öppnade Sju elva lördag och söndag. Lördagen var jag nära att kasta mej ut på motorvägen och tårarna var nära till hands många gånger.
Men jag gjorde det. Jag klarade det. Med bravur, om jag själv får säga det.

Någon gång under lördagen kom det in en sjukt snygg kille.
Jag kände igen honom.
Vem är han? Var har jag träffat honom? Har vi festat tillsammans? Har vi legat? (nej, så tänkte jag kanske inte då. Men jag kanske önskade. Nej det gjorde jag inte heller. (förlåt baby, jag skojade) Vem ääär han??

När jag tog betalt för vad det nu var han köpte så insåg jag.

Fame Factory.. Barbados..

Jobbigt om jag hade frågat varför jag kände igen honom.



-Känner jag dej?
-Ehm?
-Ja asså. Har vi typ festat tillsammans?
-?
-Inte? Har vi legat då?
-...........


Kommentarer
Postat av: Catti

haha (sällan jag får magont när du skriver då?)

hmm.. hade inte förvånat mig om du frågat honom, fast tur du avstod, har du börjat jobba i stan?

nyfiken jue.. fattar nada av din blogg du har en förmåga att förklara i koder..

kraaaam och GRATTIS till jobbet =D

2009-03-03 @ 19:48:24
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker ja läser samma inlägg varje dag...

2009-03-05 @ 20:42:54
URL: http://eralhe.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0