Att förundras över sej själv

Jag har sagt det innan och jag säger det igen.
Jag vet inte vad det är som har hänt med mej. Jag plockar och diskar, suger av golvet och dammar. Hela tiden!

Genom årens lopp har det av någon märklig anledning hamnat en massa saker på golvet i mina garderober.

Kanske jag skulle.... Ja, det gör jag.

Och jag gjorde det. Nu. Alldeles nyss rensade jag ur.

Detta var vad som befann sej där inne.



Ja, fråga mej inte hur det fick plats där inne. Men nu ser det lite tomt ut, nästan så att jag tycker synd om garderoberna. Dom kanske känner sej tomma? Hungriga liksom?



För att inte prata om den stackars lilla skålen i diskhon. Jag ser att den inte mår bra.



En sak är iallafall säker, och det är att när jag blir sambo så är det diskmaskin som gäller. Innan allt annat!
Ny soffa?
Diskmaskin!
Renovera?
Diskmaskin!
Hundmat?
Diskmaskin!
Mat??
Diskmaskin!!


Kommentarer
Postat av: Sanca

Ska du inte köpa en diskmaskin också när du ändå är igång?

2009-03-07 @ 14:38:22
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Elina

Att suga av golvet låter väl lite obehagligt? Du lär ju inte få något tillbaka...

2009-03-07 @ 20:16:24
URL: http://elina.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0