Vart ska resan gå??

Ja, nu börjar det dra ihop sej och vi har inte den blekaste aning om var vi ska ta oss.
Som det ser ut nu är alternativen Gran Canaria, Mallorca, Portugal eller Teneriffa.
Gran Canaria har jag varit på och det funkar ju bra. OM man kommer i närheten av någon stad där det vankas party.
Mallorca.. Jag älskar Mallorca! Men den resan går på lördag och det ser inte ut som att vi hinner det. Jag ska jobba på fredag och Jenny ska på fest på lördag som hon måste ställa in isåfall.
Portugal då.
Ja, där bodde ju M i ett halvår och enligt honom är det typ himmelriket. Men jag kan tänka mej att det är helt beroende på på vilket sätt man är där.
Dessutom går den resan till fastlandet och om man ska tro på det jag googlat fram, så är det ute på öarna som festen finns och på fastlandet är det mest kultur och sånt där som vi inte är intresserade av just denna resan.
Sista alternativet är då Teneriffa.
Jag vet inte så mycket om det stället, så jag googlade på det också.
Där stod det att det är molnigt och mulet i princip alltid, och det låter ju inte så lockande.

Sol, bad, fest och slapp!
Det är det vi vill ha.

Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åk till Spanien. Malaga sen reser ni vidare till Fuengirola..DÄR E DET FEST SOM FAN!!! Fina stränder som in otta helvete. Hade ni valt d o jag haft pengar,hade jag fan följt med=) FUNKAN ÄGER!!!!!!

2009-06-11 @ 19:51:13
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0