Lappskrivaren

Eftersom jag gärna vill ha rena kläder med mej på semestern så hade jag satt upp en tvättid idag klockan 12.
Som vanligt sov jag lite för länge och ungefär klockan ett gick jag ner i källaren för att upptäcka att någon hade stulit min tvättid.
Vanligtvis blir jag inte speciellt sur över såna saker, men eftersom jag ska åka in till Jenny redan ikväll, så blev jag skitirriterad.
Denna där irritationen resulterade i att jag skrev en något sur lapp och satte på dörren till tvättrummet:

Jag ska åka utomlands imorgon och skulle gärna vilja ha rena kläder med mej.
Därför skulle jag gärna vilja använda mej av tiden som jag har bokat klockan 12 idag.
Lämna nyckeln så fort som möjligt.

Tack!!

Linn lgh 322

Ungefär så lät det.
När jag efter en stund gick ner igen, stod en av dom trevligare tanterna i huset där och såg väldigt förvirrad ut.

Linn: Är det du som tvättar?
Tant: Är det du som har skrivit lappen?
Linn: Ja.
Tant: Men jag har ju....

Linn och tant tittar tillsammans på tavlan där man bokar sina tider.

Linn skulle visst tvätta först klockan fyra.

Nä men om man kanske skulle säga upp sin lägenhet och flytta till Uzbekistan eller så.

Kommentarer
Postat av: catti

hahaha tror jag säkert =p

2009-06-15 @ 15:05:22
Postat av: Rickard A

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA

2009-06-21 @ 09:50:43
Postat av: Bobby

BÄSTA!!!!!!!!!!!!!! : )

2009-06-24 @ 23:26:23

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0