Ehm.. Vänta nu..

Jag kom nyss på.. att.. om jag ska.. ehm.. åka till.. ehm.. Mallorca.. då måste jag ju... FLYGA!!
Men lägg av!
Ni som har följt min blogg ett tag vet säkert att jag inte bara har otur, utan jag är en trasig spegel, min bror är en svart katt och jag är född under en stege.
Ni vet säkert också att jag är livrädd för allt man kan vara rädd för.
Skit!

PS. Jenny, vi ses där nere istället. Ska bara ta reda på hur lång tid det kan ta att simma. Ha mobilen på, för jag ringer när jag är framme.

PS2. Filmen Alive sänds ikväll på någon kanal. Jag tänker inte ta reda på vilken!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Är du flygrädd? D visste inte jag.

Men simma lugn Linn. Du kommer nog fram lagom till jul/nyår, typ..

Du får väl införskaffa dig sömntabletter som du tar en tie-tolv stycken en halvtimme innan.D e ju lagom!

2009-06-14 @ 00:40:44
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Hon i röda klänningen

Förstår inte varifrån du har fått dessa "rädslor"?!

Gör som jag, drick en flaska whiskey innan och njut av flygturen.

2009-06-14 @ 13:36:53
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0