Det värsta

Av alla min rädslor (spindlar, skalbaggar, långbenar, mörker, flyga, höjder, smärta, you name it) så finns det två saker som är liiiite liiiiite värre än allt annat - nattfjärliar och tandläkarjäveln.
I nästan en vecka har jag nu gått runt och varit hög på Tramadol för att jag har så förbannat ont i min tand. Två gånger har jag ätit fast föda sen torsdags (JAAAAA, det är vääääldigt synd om mej).
Och idag... Idag insåg jag att jag måste ta mej i kragen och se döden i vitögat (alterativt brunögat).
Med detta vill jag säga att imorgon förmiddag klockan 10 ska jag ligga i en stol, helt utlämnad till någon som ska stå över mej och göra precis var vederbörande känner för i min mun, medans jag själv gråter som ett barn och helst vill rulla ner på golvet för att lägga mej i fosterställning och blunda till dom jävlarna har lämnat mej i fred.
Den där jättepenisen jag pratade om för inte så längesen, den är tillbaka, med fetare sats än någonsin förut.

Ååååh why me? WHY ME, I ask?!

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0