Att kommentera kan vara bra

Detta påstående grundar jag på att igår fick jag en av den här tjejen. Och vad glad jag är för att hon valde att kommentera just min blogg, för då hittade jag ju hennes. Och vilken skön humor hon har.
Se så barn, in och snoka hos henne nu.

Jag hittade iallafall en rolig "utmaning" hos henne.
Denna:

Ta fram mobilen, scrolla i din inkorg pa mafa utan att titta pa meddelandena, och satt fingret pa ett meddelande. Skriv svaret under den forsta fragan. Gor likadant med de foljande fragorna.

1. Vad ar det forsta du sager nar du vaknar?
Nej, den är slut.

2. Vad skulle du saga om du fick reda pa att din partner varit otrogen?
Okej, men ska du prova ta dom jag har då? Det räcker ju med 2-3 dagar.

3. Vad var det forsta du sade till din pojkvan/flickvan nar ni traffades?
Uppslitna!! Få väl ladda hem en ny till dej. Hehehe. Är du hemma igen?

4. Vad skulle du vilja saga till statsministern om du fick traffa honom?
Nog straffar jag dej.. Haha.. Satt i telefon med kundtjänst på Comhem.. Har ingen tv eller internt..

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0