30

Det är nu alltså 15 dagar kvar till jag blir vuxen (igen) (precis som när jag fyllde 20 och 25, 26, 27, 28 och 29). Sjukt!
Jag hänger inte alls med?
Var det inte förra året jag gick ut nian?
Och det var väl inte så himla längesen jag bodde hemma hos min mormor?
Ja, det är sjukt. Tiden den går fort, det får man ju säga.
Festen är tydligen klar. Trots att jag inte har lagt ner speciellt mycket tid för den i min hjärna dom senaste veckorna.
När jag hade en vaken stund mellan sömnvarven innan idag, ringde jag tydligen och beställde tid hos frisören. Jag ringde visst också till dom som äger lokalen och lyckades fjäska till mej att ha den mellan 17-17, istället för 12-12. Kom igen! 12-12?
Hur hade dom tänkt att jag skulle kunna städa INNAN klockan tolv dagen efter min 30-årsfest? Vet dom inte att jag omkommer varje gång jag luktat på alkohol?
Jag hoppas verkligen att det blir en lyckad fest. Hur skulle det inte kunna bli det?! En lokal full med min släkt och mina vänner. Kan bara sluta i kaos.

Kommentarer
Postat av: Erika

JAG HAR BOKAT UNDERHÅLLNING! (motsatsen till överhållning)

2009-01-07 @ 22:50:11
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anneli

LÄGG AV! Betala bra så ska jag nog göra något skoj! Kom igen nu! Hjälp en fattig, sjukskriven kvinna!!!

2009-01-08 @ 00:09:50
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0