Ior

I min hall hänger en tavla som föreställer Ior, åsnan ni vet.
En tjej jag jobbade med för längesen målade den till mej när jag fyllde 22 eller något.
Jag tittade på den idag och mindes alla diskussioner som förkommit över denna tavla.
Är Ior upp och ner eller är Ior inte upp och ner?

Särskilt en historia minns jag.
Jag har haft fest och inte många är kvar, dom som är det borde sovit för längesen när någon plötligt säger:

Kompis från annan del av världen: Linn, asnan er opp åck när.
Linn: Nej, den ska vara så.
Kompis från annan del av världen: Naj, dän er opp åck när.
Linn: Amen nääää, en kompis har målat den och den SKA VARA SÅ.
Kompis från annan del av världen: Män Linn, jak lavar, dän hanger OPP ÅCK NÄR!!
Linn: SUCK!!
Tystnad.....
Tre minuter senare:
Kompis från annan del av världen: Linn..
Linn: Ja?
Kompis från annan del av världen: Fattar dy ente?
Linn: Vad?
Kompis från annan del av världen: ASNAN FAR JERNBLODNING!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahahahahahahahahaha jag dööööör!!!!!! Vem va de??

Welcome back!!

2009-02-18 @ 19:02:51
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Catti

wow inte en dag för tidigt, har vatt inne emellanåt för att se om du vatt tillbaks.. nu har man humor att läsa igen hehe..

Kram på dig

2009-02-18 @ 20:26:26
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Sandra

ASG!!!!

2009-02-19 @ 12:05:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0