Botox?

Idag känner jag för att våga mej in till den stora staden och fukta med strupe med en cider eller två.
Tänkte att jag kunde ju piffa till mej lite och började sminka mej.
Jag la på lite lila ögonskugga som ganska bra framhävde mina, i princip, blå ögon.
Med eyelinern formade jag dom sådär lite som en söt valnöt.
Det här blev ju bra, jag tar en bild på ena ögat. Det kan vara snyggt att ha som bakgrund på telefonen.



Nu undrar jag: är det någon som har lite botox på sej? Skulle jag kunna få låna lite kanske?

Note to self: Lita aldrig mer på bilder från din mobil!


Ni ser skillnaden eller? Det är kanske bara jag?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ögonen kan faktiskt ändra färg. Visste du inte det?

Jag är oxå skit-tok-sugen på att göra som du. Hade som plan att jag skulle typ åka in t Hbg nu under påsken, men planen sprack riktigt jävla ordentligt när jag kollade kontot. JAg hade kommit in dit,sen hade jag varit fast med torr strupe. Drick en för mig med!Love you, puss

2009-04-09 @ 17:46:57
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Rickard A

Inte lätt o bli gammal du =)

2009-04-12 @ 21:46:55

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0