Prison Break

Är det bara jag, eller börjar det bli lite långdraget? Vill man inte ha ett avslut snart? Känns som att det varit spännande lite, lite för länge nu.
Tur att han fick tillbaka sin Sarah, den där Michael. Nu får vi se om dom kommer åt det där kortet. Min gissning är att dom gör det så småning om
Han är ju rätt het den där Wentworth, men jag tycker att han snor lite av Sucres (hombren) stjärnglans, för i mina ögon är han ännu hetare.

Har egentligen inget vettigt att skriva om, utan tänker gå och lägga mej väldigt snart! Upp klockan 05.00 imorgon. Omänskligt!!


Dagens höjdpunkt: Den kommer nu när jag ska gå och lägga mej, för jag är sjuuuukt trött!

Kommentarer
Postat av: Sanca

Ingen är hetare än Wentworth din knast! Skaffa glasögon!

2008-10-29 @ 14:31:08

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0