Prestationsångest

Folk pratar om prestationsångest i olika situationer. På jobbet, i familjen, i sängen, på gymmet, för att ge några exempel. Inte jag, jag sätter mej över sånt, tycker nästan det är lite löjligt.
Enda gången jag känner prestationsångest är i samband med den här bloggen. Funderar på om jag lyckas nå fram, tycker folk att det jag skriver är intressant? Eller iallafall roande.
Jag har inte riktigt fattat det här med unika sidträffar och allt vad det heter. Men mina siffror går uppåt, och jag antar ju att det är bra. MEN! Ni är ju för jävla dåliga på att kommentera. Kom igen dååå! Jag vill ha kommentarer!
 
Dagens roliga: Skön kille på youtube http://www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8&NR=1

Kollar på Insider. Vilka sjuka kvinnor det finns där ute! Hur kommer det sej att det oftast är kvinnor/tjejer som beter sej på sådär sjuka sätt? Män/killar bankar sina tjejer och kvinnor/tjejer föds med olika syndrom och beter sej som grottmänniskor.

Sängen efter Insider.

Godnatt

Dagens höjdpunkt: Hmm.. Har varit en jävligt händelselös dag, så jag måste vara så tråkig att det får bli Greys.

Kommentarer
Postat av: catti

hmm.. jadu prestationsångest e väl inget som jag heller kan tycka jag har... folk får ta mig som jag är helt enkelt o duger inte det så är det inte min förlust...

puss gomman

du är entertaining....

2008-10-30 @ 11:15:38
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skit det här!!

2008-10-30 @ 12:15:59
Postat av: Linn

aj löv comments!

2008-10-30 @ 15:09:28
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0