Mmmmarabou

Jaha, då har man precis kommit hem från sitt oerhört givande arbete. Idag har jag och min kollega spacklat 1361 dörrkarmar. Jag kände redan när vi hade spacklat 1001 att detta kommer bli en bra dag. Vad duktiga vi var. SUCK!!
Någon som har någon ledig tjänst? Jag agerar gärna polsk städerska, personlig tränare, ja jag skulle till och med kunna tänka mej att låtsas vara tandläkare.

Med andra ord var min dag inte speciellt givande och jag känner att veckan som väntar kommer bestå av samma tristess som denna måndag. Nåja, jag har räknat ut att jag bara har 16 dagar kvar i hålet. Sen får vi se. Jag har inte fått några svar på några jobb jag sökt heller, men så har det ju bara gått några dagar. Chilla Linn, liskom.

Lite tv nu innan sängen då.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag kan se dig framför mig när du säger:liskom..haha



För övrig så gillar jag d som du skriver..du e kiffig=)

2008-10-21 @ 16:42:26
Postat av: Linn

Tackar tackar! =)

2008-10-21 @ 23:55:18

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0