Kyligt

Madder fakker vad kallt det börjar bli nu alltså. Det var nära ett dödsfall när jag gick utanför dörren i morse i tights. Dessutom har jag fortfarande skinnpajjen och den är INTE varm.
Jag gillar ju som sagt hösten och vintern och kylan, men INTE när det är kallt i min lägenhet. Det brukar inte alls vara några problem, men jag undrar om det har flyttat in några pingviner i huset, eftersom det inte verkar som att hyresvärden haft vänligheten att sätta på elementen. USCH! Hur skitjobbigt är det inte att vakna och inte vilja sätta tårna utanför täcket?!

I helgen är det halloween. Jag ska jobba på puben och måste klä ut mej. Ganska kul. Jag minns ett år när jag och Eleonor fortfarande jobbade på Shakespeare och klädde ut oss till prostituerade. Man skulle kunna påstå att det var uppskattat.
Nu till helgen blir det inte extra extra, vi ska bara sminka oss så hemskt vi kan. Så tänkte jag att jag ska våffla håret. Jag har ju en del hår om man säger så. Härmed lovas att bilder kommer visas här, exklusivt för er.

*sitter med tom blick och glor på skärmen, i hopp om att komma på något att skriva om*

10 miuter senare:
Äh, I´ll be back later.


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0