IDOL 2008

Ok, här kommer ett expertuttalande från en i princip tondöv lantlolla från Åstorp i Skåne.

Är det bara jag? Eller är årets Idol ett totalt antiklimax? Jag tycker inte alls det håller samma klass som det gjort alla andra år. Kan det vara så att den nya juryn har så pass mycket bättre koll vad som går hem i resten av världen och att Swartling och co gav oss svenskar vad vi vill höra? Eller? Nä? Men vad är det då? Att där inte är en enda heting? Vad tror ni?

I dagens program tyckte jag att Johan Palm var bättre än tidigare, tack och lov, för jag gillar honom. Han är ju söt, den lilla pojken. Lars, han är ju så mysig och fram för allt märklig!! =) Jag tror dock att han skulle kunna gå ganska långt med sin konstiga personlighet och udda röst. Sen har vi ju Sepideh..... Är hon inte trååååkig dåå?? Hon känns så himla tantig tycker jag. På tal om tråkig, Anna ^^ Visst har hon en bra röst och sådär, men herre Gud, ta tag i dej flicka! Hur kan man komma med från första början när man är så båååring?!
Jag gillar ju klart Kevin och hans sametslena röst och Alice skulle jag älska om hon bara slutade med dom där ticksen hon har för sej när hon står där på scen och sjunger.

Jaha ja.. Nu återstår det bara att se vem som får åka hem denna gången. Jag hoppas på Sepideh jag. Eller Anna. Loulou gjorde ju inte så bra ifrån sej idag och riskerar nog att minst hänga löst, men jag tycker att hon borde få stanna, för jag tror att hon kan så sjukt mycket bättre. Tycker man kan höra det där bakom någonstans.

Nåja, vi får väl se hur det går.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0