I need a good MAN

Ibland hade varit jävligt skönt att va två. Som en bakis-söndag som denna. Bara softa tillsammans hela dagen. Skeda i soffan framför tvn, promenera ner och fläska i sej varsin pizza, mysa.
Ja, idag har varit en sån dag, tur den snart är slut.
Jag är klar med lammkött nu iallafall, ska det va så ska det va en man!

Mer intim än såhär tänker jag inte bli. And that´s that!

Kollar på 40 year old virgin, ganska bra film faktiskt, om jag hade orkat skratta så hade jag säkert gjort det hela tiden.

Helt mörbultad är jag, känner att jag slog nog mer än knäna när jag körde svanhoppet ner för trappan. Tur att man har gjort det nu, så slipper man göra det någon annan gång.. liksom..

Ska kolla klart filmen och sen ska jag gå in och dö i sängen, jag ska hålla om mej själv och hångla med väggen och låtsas att jag har någon där. Vad mysigt det ska bli!

Kommentarer
Postat av: catti

haha kan undras var du får allt ifrån..

2008-10-27 @ 21:56:40
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0