HEEEEELG!!

Ja, för mej är det ju det nu eftersom jag inte har mer jobb denna veckan!

Imorgon ska jag shoppa shoppa shoppaaaaa!! Yaaaay! haha.. Och på lördag är det ju som bekant ladiesnight.Vilken bra helg detta kommer bli.
Imorgon blir det först frissan som ska klippa min lugg och platta mitt fågelbo, sen blir det Systemet, ska köpa mej en Grand Melon så jag har någon färdkost till tåget ner till Malmö. Och tåget hem också för den delen. Antar att det blir utgång i Hbg efter Malmö.
Sen blir det raka vägen till Familia eller Väla. Måste som sagt ha ett par stövlar och framför allt en vinterjacka, en outfit till lördag måste jag också hitta. 

Jag tror att det är repris av Sing A Long från förra lördagen imorgon. Om ni har möjlighet att titta, så gör det. Och checka Picassos outfit. Herre Gud!! Säger jag bara! Idol är det ju också imorgon, och det kan man ju inte missa. Undrar vem som får åka hem denna veckan. Hoppas Sepideh eller Anna.

Katrin fick ju stanna kvar i Eftersnack. Jag kan inte säga om det är rätt eller fel, för jag har inte kollat på det eftersom jag inte har Tv400, men om det enda hon har gjort är att kalla Jesper bögig och säga att Loulou får tjockisröster, så tycker jag att det är helt sjukt att det har blivit sån uppståndelse om det där. Vad trodde Tv4 när dom anställde henne liksom?! Att hon skulle stå där och trösta deltagarna? Nja, det känns väl inte riktigt Katrin va?!
Jag är helt säker på att jag hade spottat ur mej samma grodor som hon har gjort, det är väl meningen att man ska vara ärlig?

Har bestämt mej med att avsluta en blogg om dagen med ett dagens höjdpunkt, så:



Dagens höjdpunkt: När jag äntligen satte mej på toastolen på jobbet och fick slappna efter att ha varit kissnödig och hållt mej i typ en och en halv timme! 

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0