Ett typiskt exempel på vad som får mej att skratta på riktigt

Lallade förbi Alex Schulmans blogg www.1000apor.se/blogs/alex . Han har ju haft vänligheten att be sina läsare att fråga honom frågor som han lovat besvara, men nu har han ju klart inte hunnit leverera i tid och ett smärre upplopp är på intåg. Hans fans (och hatare) håller på att gå upp i linningen eftersom han inte svarat som han lovade att göra i helgen som var. Och pratet om att han inte kommer svara alls, utan att det bara var ett trick för att få fler läsare, har nått från Haparanda till Skanör Falsterbo. Därför har lagt ett nytt inlägg om att han kommer göra det, men det tar lite tid eftersom det är så många frågor.
I kommentarfältet läser jag detta:

Svara på detta också...

Då kan du svara på den här frågan också, när du väl gör det: Du är medlem på Flashback och har säkerligen läst skvallret om dig själv. De beskriver dig som en alkoholist, kvinnomisshandlare samt kokainist. Ligger det någon substans i allt detta?

Postad av Herman Jesper, tis, 2008-10-21 21:08.  Kommentera Anmäl


Sv: Svara på detta också...

Ja, allt det där stämmer. Däremot dementerar jag det på sina håll envisa rykte som gör gällande att jag skulle vara plattfot. Calle är det, men inte jag.

Postad av Alex S, tis, 2008-10-21 21:54.  Kommentera Anmäl

Och bryter nästan ihop.

Antingen var det jävligt roligt, eller så är jag bara jävligt trött.


Kommentarer
Postat av: MichaelaRV

wihow

2008-10-22 @ 00:22:12
URL: http://www.michaelarv.blogspot.com/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0