=)

Jag sov alltså till 15.00 idag, typ. Är det helt ok eller? Skönt var det iallafall!!
Åkte en runda till Familia med Nisse. Käkade äckliga pommes på donken, dom var verkligen skitäckliga.

Fick träffat Sanca en runda och det var ju trevligt. Det är ju inte varje dag, eftersom hon annars håller till i Thailand. Men nu är hon hemma en runda iallafall. Hon åker ju till Sthlm snart igen, så jag antar att jag inte hinner träffa henne något mer. Men men.. Hon får se till att komma hem tills jag fyller år iallafall! Annars skickar jag fightclub på henne *s*

Ska kolla lite på Stjärnor på is tänkte jag. För övrig heeelt sjuk programidé! Men tv-narkoman som man är, så kan man ju inte låta bli att titta.

Kommentarer
Postat av: Sanca

Jag kommer till fightclubben om inget annat! =P Önskar verkligen jag hade mer tid här nere! Puss o kram

2008-10-19 @ 03:29:31

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0