Dyslektiker

Läste nyss genom några av mina inlägg, och jag är helt säker på att Sanca kissar på sej av skratt när hon hittar mina stavfel. Egentligen är det ju inte stavfel i den bemärkelsen, utan helt enkelt slarv. Jag orkar inte läsa genom och missar därför att jag har tappat ord lite här och där. Jaja, ni får väl gissa liksom, det ska ju inte bara vara enkelt för fan!

Till saken hör att jag ju är världens bästa ordmärkare själv och irriterar mej på folk som inte kan skilja på de och dem. Själv gör jag det enkelt för mej och skriver dom, och det får man faktiskt. MEN jag VET när men ska använda de och dem! Dessutom påpekar jag ALLTID när folk säger typ stog.... DET HETER STOD! Oftast är det sthlmare som avslutar ord som egentligen ska avslutas med D, med G. Nu såg jag att jag ta mej fan har skrivit STOG i ett inlägg. Skäms på mej!

Kommentarer
Postat av: Sanca

Du har så rätt min vän och jag bara dog nu när du upptäckt att du skrivit stog.. d har jag missat faktiskt! Synd! Sen är det ingen miss när man tappar ord helt o hållet ... ASG! Det är en skada! =P

2008-10-29 @ 14:25:52
Postat av: Linn

hahahaha.. Jag är från Åstorp.. Vad väntar du dej liksom?!

2008-10-29 @ 14:28:55
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0