Utmaningen

Jag har, precis som Egoina, blivit utmanad att göra den här några gånger, men av okänd anleding skitit i det helt enkelt. Tänkte iallafall köra nu. Så här har ni sju sanningar om Linn the allmighty:

1) Jag brukar kissa i duschen.
2) Jag är löjligt rädd för en massa saker. Som mörker, spindlar, nattfjärilarja alla kryp egentligen, etc, etc.
3) Har jag inget att göra sysselsätter jag mej gärna med att gå ner till ICA och handla onödiga saker.
4) Jag är just nu jävligt skitnödig, men håller mej alltid in i det sista för jag tycker det är vidrigt äckligt att skita.
5) Jag har inte en enda gång i mitt liv betalt tv-licens.
6) Jag skulle inte överleva om jordens alla kor dog och mjölken försvann. Mjölk är livet!
7) Jag planerar att köra en Jan Spears (Days of our lifes) och gifta mej med Enrique Iglesias.

Fan vad svårt det var att komma på så många saker. Enjoy!

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0