Nu kör vi!

Om 50 minuter är det dags. Nu jävlar är det dags att bli fit.
Jasmin "måste läsa en bok", så hon kommer inte följa med idag. Skyll på det du. Hon är kass, det skulle jag vilja kalla det.
Jag kommer stå där som en vilsen lite kattunge, jag har som sagt ALDRIG i mitt liv tränat. Någon gång måste ju vara den första.
Antar att jag inte kommer kunna resa mej ur sängen när jag vaknar imorgon, men det är väl smällar man får ta liksom.
Usch, trots att man kanske inte kan tro det, så är jag lite mesig när det gäller sånt här, och skulle helst slippa att gå ner där ensam. Men va fan, jag måste kommma igång och jag kan ju inte vänta på att Jasmin ska hitta motivation.
Jaja, jag kommer vara smal och snygg snabbare än henne iallafall. HA!
Snygg är jag ju redan, men snyggare då. Haha.

Ja, jag berättar senare hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Har du glömt bort när du o Anna tränade lol

När ni va ute o sprang m fullt m plastfolie under era kläder för ni skulle gå ner i vikt..Jisses vilken syn d va..Hahaha..Ni va fan roliga..NU kommer fler minne upp..fr klubbenler

2008-11-17 @ 17:35:53
Postat av: catti

detta fixar du.. kör hårt bruden..

till och med jag ska börja träna, men inte på gym.. =) och mitt börjar inte förrän i januari =)

2008-11-17 @ 18:05:02
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHA!! Ja Anneli, vi gjorde väl det i två veckor eller något. Minns iallafall att jag hade sån träningsvärk att jag ramlade ihop när jag jobbade lunch på Blombergs. hahaha..

Cattis, vad ska du träna då?

2008-11-17 @ 19:47:08
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0