Mitt dåliga minne

Jag stod i duschen nyss. Och som alltid tänkte jag på allt och inget. Bra ställe att tänka på faktiskt, om jag någonsin får en jävligt bra idé, så är jag säker på att jag får den i duschen.
Iallafall så glömde jag plötsligt bort vad det var jag tänkte på, och kom då att tänka på mitt otroligt dåliga minne. Jag kom på att jag för ett tag sen pratade med någon om alkoholkonsumtion och dess nackdelar. Självklart minns jag inte vem jag pratade med, men jag är säker på att det var en kille.
När jag berättade för den här killen att alkohol i min kropp alltid resulterar i ett besök i apstadiet och att jag alltid har mer komihågluckor än minnesluckor, sa han att det är farligt och tecken på att spriten sliter på min hjärna.
Han sa även att ett tecken på detta är dåligt minne.
Kan det kanske vara så? Har jag supit bort delar av min hjärna? Om nu fallet är så.. Kommer det läka? Eller ska jag i resten av mitt liv lida av Alzheimers light?


Kommentarer
Postat av: Sanca

ASG.. glömde du plötsligt bort vad du tänkte på??? "Ja, men om man skulle ta o häsla på Sanca en runda så att man får se POFF... eehhh... ehhh... vad fan tänkte jag nu på då?" ASG



Jag dööör av skratt.. du ska fan inte klaga på mitt minne.. du är ju för fan likadan själv.. eller har du blivit så här på senaste?? Isf tror jag det är Karma... in that case... IN YOUR FACE! =P



Ooo.. nää.. du kommer inte ha Light resten av livet... d går över till Max senare... vi kan ju sitta där o titta på varandra o undra "Vem fan är den jävlen?"

2008-11-13 @ 10:12:27
Postat av: Linn

För det första Sanca lilla, så finns inte karma. Det är bara du som är naiv!

För det andra, det kommer ALDRIG bli så illa för mej som för dej! Jag pratar inte med luften! Om jag pratar med någon på msn och glömmer vad vi pratade om så vet jag, till skillnad från dej, att man kan rulla upp och läsa för att bli påmind.



HAHAHAHAHAHA! Fan vad bra! Vi sitter där och pratar och mitt i allt säger du: Vem fan är du? -Inte fan vet jag, vem fan är du själv? -Jag vet inte! Det har jag glömt.

Så får vi lära känna varann på nytt hela tiden.

2008-11-13 @ 12:09:58
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0