M

Har nyss pratat i telefon med M i typ en timme eller så. Han är en skön en han. Jag skrattade lika mycket som jag alltid gör när vi pratar. I och för sej skrattar jag väl alltid åt allting. Det är ju inte som att jag är svår att roa. Säg bajs och jag är direkt med på ett asgarv.
Tänk vad länge vi har känt varann och hur turerna har gått, det är ganska märkligt. Men jag gillar den där M, han är bra!

Nu är klockan ganska mycket och jag funderar på att dra mej in i sängen och somna tryggt i min egen varma famn. Kanske att jag till och med är på humör för ett litet hångel med väggen.

Men hörrni, vi hörs la imörra.

(Anneli, gå och lägg dej!)


Kommentarer
Postat av: Anneli

När du ändå skulle läga ut den snyggaste en på mig så kunde du ju skrivit ngt roligare än; Anneli ,gå å lägg dig..



Snacka om att du e stördlol



Ska lägga mig nu

2008-11-07 @ 01:47:53
Postat av: Linn

Ja men vad fan. Jag lägger ju bara ut en massa bilder på mej själv, hur kul är det att titta på hela tiden.. Liksom

2008-11-07 @ 02:11:24
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0