Lite hund

Kanske ni tycker att jag är tråkig när jag berättar om min hund i tid och otid, men om ni hade en hund som min så skulle ni förstå. Jag är helt säker på att han är den enda hunden i världen med humor.
I morse vaknade jag av ett jävla oväsen. Jag är egentligen van vid det här oväsnet, eftersom det väsnas på det här sättet ungefär en gång i veckan, när glassbilen kommer.
Men nu sov jag ju och alla som känner mej vet att jag kan vara lätt förvirrad precis när jag vaknar. Har hänt att jag inte fattar något alls. Det har också hänt att jag bett någon ringa och väcka mej och när det ringt sju miljarder gånger har jag med all kraft kastat min telefon i väggen. Detta resulterade i en trasig telefon, en ny telefon och en fattigare Linn.
Anyway, i morse fick jag för mej att brandlarmet hade gått och när jag kom på att jag inte har några batterier i det trodde jag att det var varningslarm från sprängskitet vi har här.
Några sekunder senare insåg jag:



Kommentarer
Postat av: Anneli

Linn,din hund är inte som alla andra hundar...Han käkar julsaker o gör massa konstiga saker.E du säker på att det är en hund?

2008-11-17 @ 23:06:10
Postat av: Linn

Haha. Jag vet att han inte är som alla andra hundar. Han är ju min hund. Sådan herre sådan hund säger dom ju.

2008-11-17 @ 23:11:53
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

jajamensan fattas bara!!! haha...ja dör!!

2008-11-18 @ 00:49:56
Postat av: Linn

Hahahaha!

2008-11-18 @ 01:30:04
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

Ja, telefonen i väggen har jag ju varit med om när jag skulle väcka dig till jobb... hahaha.. och sen kom du kutande till bussen och bussen körde precis förbi dig... hahhahahahaaha!



Sen vill jag bara tillägga... din hund är störd och jag har stavat fel nu 700ggr... för fan alltså!

2008-11-19 @ 17:33:46

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0