Jävla laddarsladd

Fan att den ska ramla ur hela tiden och tvinga mej att lyfta min feta röv ur soffan för att och sätta tillbaka den.
På tal om feta rövar så använde jag mej mycket av ett "ordspråk" för något år sen: Om man har smilegropar i låren borde det betyda att man har ett lyckligt underliv.

Och på tal om förnekelse så har jag tänkt på det här med feta amerikaner, och speciellt dom där "I´m big and beautiful" lallarna.
Kollade några avsnitt av det där Generation fett. Kvinnor som vägde 200-300 kg och sa sej vara stolta över det. Jo tjena. "Jag är mat missbrukare och kan inte sluta äta och bli fetare än fetast, därför ser jag ut såhär" borde dom sagt istället. För precis så är det! Vem fan vill se ut som Miss Piggy times 10 och dessutom riskera sin hälsa och att dö i förtid. Näe, mej lurar dom inte sörru.
Märkligt också att det i princip bara är i USA folk, framför allt kvinnor, blir sådär stora. Big brother som ska vara så mycket bättre än alla andra.
Men å andra sidan är det kanske inte så märkligt iallafall när man äter Big Mac till frukost och friterar det som redan är friterat och sköljer ner det med en Cola light.
Sen har vi deras idioter till män som "tänder" på det där och stödjer dom i sin kamp om att bli världens fetaste. Det är nog det sjukaste av allt. Inte skulle jag vilja ha en kille som tände på mej bara för att jag var fet, det är ju sjukt. Sick sick sick! Gör dom då slut med grisarna om dom råkar banta ner sej några kilon? Det är ju frågan.
Hur som helst så är jag bombsäker på att ingen normalt funtad människa, särskilt kvinna, vill vara i sina bästa år och vara i form som en jävla blåval.

Förresten så åt jag pizza till middag idag och snart är det helg, då blir det nog lite chirre till Idol. Generation fett..

Nåja, nu är det bara tre dagar kvar att jobba och sen är det gymmet som gäller. Jag ska. Jag ska! JAG SKA!!



För att inga missförstånd ska uppstå, så har jag en jävligt het röv.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså vet du en sak,Linn? Att du e fan snygg även om du gör fula grimaser lr vad du nu sjukar dig med..

2008-11-07 @ 00:31:59
Postat av: Linn

Tack Anneli, du ger mej så mycket komplimanger så du får akta så att jag inte blir självgod =)

2008-11-07 @ 01:23:11
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: catti

alltså jag håller med dig Linn även om trådsmalhet inte heller är speciellt hett så tycker jag att 2-300 kg är too much o klart karlarna vill ha sina fruar så.. då kommer dem inte ut genom dörröppningen o dem kan leva livet och ändå ha sin kaka kvar hemma. thats it! så tror jag det är,,

2008-11-07 @ 07:26:17
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0