Jag gjorde det!

Som sagt så kände jag mej helt jävla vilse när jag kom dit och på vägen dit var jag på väg att vända och gå hem flera gånger. Men jag gjorde det. Jag är bra!
Jag gick 50 minuter i rask takt på bandet och dom första tio var totalt jättehemska, endast för att jag kände mej som en idiot där bland alla som såg ut att ha varit där sen dom föddes.
Men det tog inte så lång tid innan jag kom igång och det kändes faktiskt jävligt bra. Det kom lite folk som jag känner och då kände jag mej genast lite säkrare.
När jag sen hade gått mina 50 minuter så stannade jag bandet och hoppade av. MINA BEN! Jag kunde ju inte gå normalt. Det kändes som att jag flög ovanför golvet. Och jag var tvungen att ta mej genom hela lokalen för att komma till omklädningsrummet. Jag ville dö. Hoppas ingen la märke till min väldigt märkliga gång.

Jag skrev ju i förra inlägget att jag aldrig har tränat innan, men Anneli påminde mej om att det har jag ju faktiskt.
Anna och jag satte igång en gång för ungefär hundra år. Vi var ute och promenerade och sprang som galningar i typ en månad eller två. Vi var jävligt duktiga faktiskt.
Vi hade hört att man gick ner i vikt fortare om man lindade in sej i folie, man svettas ju klart mer då, och jävlar vad vi virade in oss. Från halsen ner till anklarna.
Och fy fan vilken träningsvärk jag hade.
Minns att jag jobbade på Blombergs då och en lunch skulle jag gå ner för dom tre trappstegen som gick från köket och ut restaurangen. När jag var på andra steget vek sej mina ben. Låt mej tillägga att jag hade fyra tallrikar fulla med mat i händerna.
Först hördes ett oroligt ljud från den fullsatta restaurangen, tills dom såg att jag började skratta, då gick dom alla igång och garvade som aldrig förr. Där låg jag liksom, med mat från topp till tå.
Tur att man kan roa andra.

Kommentarer
Postat av: catti

va duktig du e

2008-11-17 @ 21:23:01
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du har säkert berättat d för mig,lr så skämdes du så mkt så du inget sagt..Vad vet jag,mitt minne är inte som d ska,tyvärr.

men d va nog en rolig syn=)

2008-11-17 @ 23:02:18
Postat av: Linn

Haha. Sånt skäms jag inte för! Bara roligt ju, så jag har säkert berättat det. Det var liksom typ 10-11 år sen.

2008-11-17 @ 23:16:23
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Förstod att d va så länge sen,minns inte ändå,men nu behöver jag ju inte skylla på mitt minne iaf =)

2008-11-18 @ 12:59:14

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0