Jag blir rädd för mej själv

Sanslöst. Galet. Sjukt. Onormalt. Ja, jag hittar inte rätt ord.
Gick ner till ICA för att köpa tvättmedel och en jävla tändare. Självklart köpte jag en massa annat som jag inte hade tänkt köpa när jag gick dit.
Så småningom kom jag till tvättmedlet, bra då glömde jag inte det. Fortsatte strosa runt där inne och tänkte hela tiden på att jag inte skulle glömma tändare.
Kom fram till kassan och tittade på tändarna ända till det bara var en framför mej, då kom jag på att jag skulle ha Läkerol också, så jag gick en och halv meter till kassan bredvid och tog Läkerol. Betalade. Började promenera hem. När jag i princip var hemma kom jag på, TÄNDARE!!
Detta är inte normalt. Jag börjar bli rädd för att någon del av min hjärna har slutat fungera. Den delen där minnet sitter. Lobotomi kanske skulle hjälpa?

Denna lilla historia får mej att tänka på när jag skulle köpa glödlampor (just det, det skulle jag ju också köpa idag. Fan!) för några månder sen.
När jag kom hem från ICA första gången såg jag att den delen man skruvar i (kommer inte ihåg vad det heter) var för smal. Skit. Så jag gick ner dagen efter och köpte nya. Kom hem och såg att det va 100W, lite väl mycket kanske. Fel igen. Tredje dagen promenerade jag bort där igen. Denna gången stod jag verkligen länge och tittade för att det skulle bli rätt. Kom hem och det var fel igen, minns inte vad det var för fel. Men det tog mej alltså fyra promenader bort till ICA för att få rätt jävla glödlampa.
Lobotomi?!

Kommentarer
Postat av: catti

hahaha orka...

hade skreket rätt ut asså

2008-11-08 @ 21:44:28
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då va det Linn i ett nötskal denna gången!!!!

2008-11-08 @ 22:44:45
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHA

2008-11-08 @ 23:20:53
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

Det är ingen fara gumman.... dom på 55:an sa åt mig att det är säkert 1 på miljonen som har samma hjärnskador som vi... vi är inte ensamma alltså!!!!

2008-11-11 @ 15:12:47
Postat av: Linn

hahaha

2008-11-11 @ 15:20:12
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0