Han förstör mitt liv!

Varje dag är han där. Det första jag hör när jag vaknar är honom. Så fort jag slagit ett nummer på min telefon börjar han väsnas. Varje gång jag tittar på ett bra program finns han i bakgrunden.
Och allt är min mammas fel. Hennes tanke var säkert god, hon trodde att han skulle få mej glad. Och visst fan skrattade jag dom första 10 gångerna han försökte roa mej. Men dom resterande 3562575768 gångerna var mest olidligt jobbiga.
Nu är det ju inte bara jag som drabbas om jag väljer att kasta ut honom, utan även min hund. Kankse till och med mest min hund. Han skulle sakna sej fördärvad, det är jag säker på.
En sak är iallafall säker, och det är att JAG HATAR HONOM!
Jag vill ha ut honom ur mitt liv! Jag vill aldrig mer se honom!
Men för min hunds skull, enbart hans skull, låter jag honom stanna.
GRISJÄVEL!! Han låter oink oink oink oink ta mej fan dygnet runt!!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA kalla ALDRIG MEJ störd igen ,haha DU som hänger lilla nöffen!! du e så jävla klockren wifey!!!



2008-11-10 @ 22:31:14
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: Anneli

E du uttråkad lr?

Med tanke på att du lägger ner tid på att försöka strypa en gris,som inte ens e riktigt..



Linn,kan bara säga en sak..DU ÄGER FAN!!!

Dina bloggar roar mig varje dag,flera gånger om dagen=)

2008-11-10 @ 22:31:38
Postat av: catti

hmm.. du är nog lite för grym...

2008-11-10 @ 22:48:09
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Golly

ge miggggggggggggggggg

jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaa

miyagi kan olla den!!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 01:16:29
Postat av: Linn

hahahahaha.. Den är för fan större än Miyagi!

2008-11-11 @ 01:18:01
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

STÖRD! Men jag hajjar... jag hade kört den där äpplet i munnen... men d funkar kanske inte nä... vart tjuter fanskapet? Kör in det där!

2008-11-11 @ 15:02:58
Postat av: Linn

Jag tror att det typ är en grej inuti som låter. Och skulle jag förstöra den så är jag orättvis mot min hund, det är ju inte hans fel. Liksom

2008-11-11 @ 15:04:56
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0