Halloween

HAHA! Som jag har skrattat ikväll! Sjukt rolig kväll, men sjuka människor till höger och vänster.
Roligast på hela kvällen var helt utan tvekan när vår vakt lät mej sminka honom. Självklart var jag tvungen att förvandla honom till en Johanna. MY GOD! Vad jag skrattade. Han var så jävla sur, och totalvägrade gå ut ur köket och visa sej. Hahahahaha. Hade Guiness rekordbok varit där och räknat alla gånger han sa nej, så hade han utan tvekan hamnat i den där boken.


Långt innan alla andra hade ens tänkt tanken på att börja hälla sprit i halsen, så stod vi och pratade i baren. Helt plötsligt såg jag något rött hoppa upp och ner utanför fönstret och inspringandes kommer två Spidermen, eller Spiderpig som dom själv kallade sej. Mazze och Chrolle såklart! Dom är så sjuka dom där två!


Jag gick in redan vid halv åtta och bröjade sminka mej, vi kände att vi mest sket i att ha köket öppet och tur var ju att det inte kom någon som ville äta heller kanske.
Sminkade mej iallafall en gång.


Sen var det Annicas tur.


Och under tiden hon sminkade sej, ångrade jag mej och när hon var klar gjorde jag om mitt.

Va fan! Ska man vara het så ska man liksom.

Jag orkar inte ens vara rolig, så trött är jag. Hörs!

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0