Guten morgen

För ovanlighetens skull så är jag skitmegajättesomfantrött idag. Men jag känner faktiskt att jag får lov att vara det, eftersom jag faktiskt har jobbat en hel vecka utan att vara ledig. Dessutom har jag 4 dagar kvar innan jag faktiskt är ledig.
Har legat i sängen och dragit mej till Stjärnog på is, i typ 2 timmar. SKÖNT! Det är något av det bästa jag vet. Att dra sej. Det skulle jag nog kunna göra en hel dag om jag fick. Men min hund blir så kinkig då, han ska alltid förstöra. Aaaah!
 
Jag glömde förresten ett foto igår.
Patrik och Matte ramlade in på puben 10 minuter efter vi hade stängt. BRA! Annica sa: Varsågoda att städa.
Efter viss protest gick dom med på att sopa och moppa golven om dom fick vars två groggar. Kör för fa-an! Tyckte vi. Självklart var jag tvungen att föreviga detta underbara ögonblick.

Ja, ni ser. Våra älskade bönder! Haha. Ni skulle höra dom prata! Bor ni utanför 50-skyltarna i denna hålan, så skulle ni inte förstå ett ord av vad dom säger. Det är jag helt säker på.

Jaa, det trillade in en liten heting på puben igår ju. Jag har sett honom innan och wouldnt mind liksom. Men kunde har inte valt en bättre dag? Jag försökte le ett flirtigt leende. Lättare sagt är gjort. Han trodde nog att jag gjorde mitt yttersta för att se så läskig ut som möjligt, bara. Mer smink än Linda Rosing och värre hår än Ronja Rövardotter. Ja, det gick väl sådär kanske man kan påstå.
Hoppas han kommer fler gånger då. Bra att han drack Loka också, så jag slapp se honom full. Det är lite ohett.

Vad fan ska jag äta idag? Jag är aphungrig, och har som vanligt ingen god mat hemma. Pizza är jag inte ett dugg sugen på. Thaimat orkar jag inte gå och köpa. Inte kioskmat heller. Hmm. Dilemma!
Hur var det med den där personliga kocken? Någon som har satt igång projektet? Det är ju snart julafton faktiskt!

Jag är förresten väldigt nära ett beslut nu. 98,5% säker på att det blir ljusbrunt hår. Tittade extra noga på Gynnings hår, och det är ju faktiskt snyggt. Och min frisör föreslog att vi skulle prova ungefär en sån färg. Mjaaa, det är mycket möjligt att det blir så.
Men jag är ju så jävla rädd att det inte ska blir bra. Mitt hår är nog det jag är mest rädd om. Skräcksenario numero uno i mitt liv är att jag är ute någonstans där dom har såhär värmeljus överallt. Jag råkar backa för nära ett och ppfffssccchhhhttt, mitt hår brinner upp. Dom skulle lika gärna kunna ringa psykbilen direkt.

Som ni kanske märker, så gav jag upp det där med "dagens höjdpunkt". Det blev för jävla jobbigt att komma på något varje dag. Så jag sket i det helt enkelt. Va ska ni göra liksom? Ni tycker ju om mej ändå. *smack*

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0