Ett "not so very bright"-moment

Ja, jag har haft ett sånt igen.
Mitt internet slutade plötsligt fungera. Jag gjorde en massa felsökningar som sa att min dator verkade ha en ogiltig IP-adress.
Jaha!! Nu har jag fått virus i datorhelvetet också. Tänkte jag några gånger.
Drog ur sladden till modemet och satte i den igen. Hjälpte inte. Felsökte igen. Samma svar. Felsökte på ett annat sätt och då började dator prata om något trådlöst (som jag inte har) och hur man kunde lösa det.
Man skulle hitta något som satt på sidan eller fram på datorn. Jag kände.



Sladden var ur...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha

2008-11-25 @ 21:57:17
Postat av: Krille-promille

Vilket ap-fel haha!!!

2008-11-25 @ 23:33:54
Postat av: Linn

Hahahahahahaha1 Krille APA!

2008-11-25 @ 23:39:34
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0