En smula retarded

Ok. Jag har haft ett "Hej jag heter Linn och jag är inte alltid så smart som man kan tro-moment".

Igår fick jag ett mejl från 3. Jag sökte ju jobb där.

"Vi vill bjuda in dej till vårt nästa steg i rekryteringen"

Det var ämnet, och det enda jag kunde läsa. Av den enkla anledningen att min brandvägg hindrar mej från att öppna vissa bifogade filer.
Jag svarade i ett mejl tillbaka och informerade om det här och bad honom skicka det i ett vanligt mejl eller med det bifogade till en annan adress.
Idag hade jag fått svar att han gärna gjorde det.
Tänkte efter lite, och kom på att han måste tro att jag är totalt sinnesrubbad. Varför skicka det till en annan adress? Varför göra det svårt överhuvudtaget? Istället för att öppna min egen mejl från en annan dator.

Ja, man kan ju inte alltid vara på topp.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha ha ha Linn!!!! Du är bara så grym!!!!

2008-11-21 @ 19:37:55

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0