Borta bra, men hemma bäst

Jävlar vad kassa ni är. Jag är borta i några dagar och ni totalt förvsinner från min statistik. Det är möjligt att det är tråkigt med en blogg som inte är uppdaterad, men kom igen, have some faith liksom.

Ja, det är verkligen trevligt och mysigt att komma bort ett tag. Speciellt att komma upp till dom i Eskilstuna, dom är bra.
Men fy fan madder fakker vad skönt det är att komma hem igen. Trots att jag inte ens diskade innan jag åkte och att jag fortfarande inte har pyntat färdigt, så är det jävligt skönt att ligga på sin egen soffa med sitt eget täcke på sej.

Och här ligger jag nu och funderar på vad fan jag ska skriva om. Även om jag inte har skrivit på några dagar, så är det inte som att det har hänt masso liksom.
I E-tuna gjorde vi inte många knop. Som vanligt när vi är där, åt vi mest.
Ja, så var vi ju på begravning. Usch fy fan! Det är det enda jag tänker skriva om det.

Igår var jag hemma hos familjen för att mina bröder skulle slippa vara helt alone när min mamma och hennes man var iväg på julfester.
Hur känns det då? Jag ligger på soffan och tittar på Idol och nickar som en jävla pensionär, för att jag är så in i helvetes trött, medan min mamma är ute på galaj.

Spretigt och inte ett dugg roligt inlägg, men nu kan ni fan inte böla om att jag inte har uppdaterat.

Vi hämtade min hund igår och jävlar vad han kliade sej. Heeela tiden. Vad fan, har han skaffat sej loppor eller vad fan är det frågan om, tänkte min hjärna och blev nästan överhettad av stimulans för att komma på vad felet kunde vara.
När han nästan kliat ihjäl sej och det låg tre nya hundar, något olevande, på golvet, kom jag på det.
Han är ju för fan allergisk mot katter. Dom som passade honom.... Dom har två.. Tjosan hoppsan, det var ju inte meningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad elakt av dig o lämna honom till någon som har katter då han e allergisk !!!!!!!!

2008-11-29 @ 15:32:46
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha.. Jag vet!! Jag glömde ju. Han brukar alltid vara där. Bara att dom bodde ute i skogen förut, så var katterna alltid ute. Och nu har dom flyttat till lägenhet.

2008-11-29 @ 18:58:10
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du jag har faktiskt varit här inne trots att du varit borta,för jag tänkte att du kanske skrev en rad,men icke,men jag besökte trots allt.



NU e jag glad för du skrivit..Gladtt du e hemma igen så jag kan läsa..Sparar alltid din t sist..D bästa sparar man t sist ju=)

2008-11-29 @ 22:52:16
Postat av: Linn

Haha.. Tack Anneli, du är för snäll!

2008-11-29 @ 22:58:24
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0